woensdag 27 april 2022

Koningsdag

Wij vieren natuurlijk al jaren Koninginnedag en later Koningsdag in het buitenland, dus dat was deze keer niet anders dan anders.
We hebben het zelfs al eens in Lissabon gevierd, maar dit was de eerste keer dat we het op de Azoren vieren.
 Vanmorgen heb ik de live uitzending op mijn laptop gekeken en dat vond ik deze keer extra leuk omdat het in Maastricht was en wij die stad heel goed kennen.
Natuurlijk hoorde er ook iets lekkers bij en alhoewel ze hier tompoucen hebben, werd het toch iets anders omdat de pasteleria in Capelas ze alleen met chocolade op de bovenkant heeft en dat lust ik niet.
Paul bracht daarom iets anders mee
Hoe ze heten weet ik niet, maar ze waren heerlijk.
Terwijl ik tv keek appte ik met Julian die ook keek en af en toe met Jasmine die moest werken.
En zo was het een hele feestelijke ochtend.

2 opmerkingen:

Marthy zei

Wij hebben ook lekker zitten kijken en vooral genoten van Maastricht. Ik zei meteen dat ik er van het najaar wel weer eens heen wil.

Margriet zei

Mooie vervanging van de tompouce!