zaterdag 19 november 2022

Onze buurt vanuit de lucht

 Op het eiland is er iemand die in verschillende dorpen filmpjes maakt met zijn drone.
Hij heeft al eens een filmpje gemaakt van zo'n beetje alle straten in Capelas, maar van de week had hij een nieuw filmpje en daarin is onze buurt te zien.
De eerste 3 minuten zijn het leukste.
Hij begint bij de picknickplaatsen en de miradouros, vliegt dan naar de zee waarbij je Tromba do Elefante ziet.
Dan gaat hij over 'onze' miradouro, langs ons huis naar het zwembad, waarbij de kustlijn ook mooi te zien is.
Dan draait hij om en zie je het terrein van de walvisfabriek en ons buurtje, waarna hij weer terug gaat naar de picknickplaatsen.
En naar dit filmpje ga ik de komende 2 maanden elke dag kijken als we met vakantie in Belgie zijn :-)

5 opmerkingen:

Marthy zei

Wat mooi hè, zon filmpje van je buurt. Wij hebben er ook een. Oei, 2 maanden in België. Heerlijk natuurlijk maar ik kan me voorstellen dat je wat heimwee krijgt.

Bertiebo zei

Kerst in België dus. Ook leuk toch?

Jolande zei

Kerst in Belgie was ook de bedoeling :--)
Ik had graag mijn verjaardag daar gevierd, maar er moeten hier zoveel dingen dat het deze keer niet anders kon dan twee maanden te gaan.

Margriet zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Margriet zei

Wat een mooi filmpje!