dinsdag 15 november 2022

Yves 150

 Dit is het 150-ste kunstwerk van Yves, dat we ontdekt hebben!
We waren weer in Aqua de Pau om onze gemaakte labcache te controleren voordat we hem online zouden zetten.
Daar waren we snel mee klaar en toen besloten we om nog een paar korte multi caches te gaan doen.
Een daarvan bracht ons bij het Culturele Centrum, heel lastig om te komen en het ligt ook nog eens aan het eind van een doodlopende straat, dus normaal zouden we hier nooit gekomen zijn.
Op de muur naast het Centrum ontdekten we dit kunstwerk en dat vonden we mooier dan alles in het Culturele Centrum bij elkaar :-)
Of de zwarte kat ook door Yves gemaakt is weet ik niet, maar die vind ik ook erg leuk, dus die mocht ook op de foto.



4 opmerkingen:

Bertiebo zei

't Is wat! Wat zou die man nog meer doen vraag ik me af?

Jolande zei

Tot een paar jaar geleden had hij samen met zijn partner een restaurant.
Nu maakt hij behalve de murals ook schilderijen.
Vorige week had hij nog een nieuwe expositie.
En verder geniet hij natuurlijk van dit schitterende eiland :-)

Marthy zei

150? En allemaal op jullie eiland? Dat is dagwerk!

Jolande zei

Inmiddels zijn het er al over de 400, maar hij woont hier al 25 jaar en is al lang ermee bezig.
Ik heb er tot nu toe 150 gevonden en we hebben er 1 in de woonkamer hangen.