dinsdag 14 juli 2020

Lockdown dag 115

Ik was gisteravond helemaal over mijn slaap heen  om 4.00 uur was ik nog wakker.
Toen ik vanmorgen om even over negen beneden kwam had Paul net een sms-je gekregen dat Delhaize over 10 minuten zou komen, dus daar heb ik toen eerst maar even op gewacht voordat ik ging ontbijten.
Dus nog voor de koffie stond ik in de tuin boodschappen te wassen, gelukkig was het toen nog droog en zonnig.
Toen alles afgewassen, uitgesorteerd en opgeruimd was kon ik dan eindelijk mijn kom havermoutpap gaan maken en die smaakte toen extra lekker want ik had hartstikke trek.
 De rest van de dag heeft het regelmatig geregend, vanuit de computerkamer zagen we deze duif die zat te schuilen in de coniferenhaag van de buren.
Ik heb het puzzelrondje afgemaakt en weer een hele stapel tijdschriften doorgebladerd voor plaatjes voor de prompts, daar kruipt ongemerkt erg veel tijd in.

1 opmerking:

Margriet zei

Je moet ook niet tot zo laat puzzels zitten oplossen, dan is je brein veel te actief LOL