vrijdag 24 juli 2020

Lockdown dag 125

Dit was een nuttige dag...
Eerst nuttig beneden poetsen en, daarna nuttig poetsdoeken wassen.
In die was zaten ook een aantal mondmaskers en ik vraag me werkelijk af hoe alles toch zo enorm in de knoop komt te zitten.
 Nadat ik alles uit de knoop had gehaald ben ik ze nuttig gaan strijken en dat is vrij tijdrovend.
Vervolgens moesten er weer filters in, die knip ik van keukenrol, maar de ene rol was op dus haalde ik een nieuwe en de velletjes daarvan waren een stuk stugger en dus makkelijker in de maskers te krijgen.
Omdat je nooit weet wat voor keukenrollen er de volgende keer komen heb ik toen eerst maar eens heel nuttig een voorraad geknipt, dat scheelt de volgende keer ook weer tijd.
 Gelukkig had ik gisteravond voor twee dagen eten gemaakt, dus kon ik een half uur voordat we gingen eten eindelijk eens iets gaan doen wat ik echt nuttig vond: verbandgaasjes verven met distress ink :-)
Ik heb gelijk mijn handen ook maar geverfd hahaha
Van de week kwam ik een paar keer iets tegen over de Romanovs en Anastasia, toen moest ik aan de tekenfilm denken en besloot ik om die vanavond te kijken
Ik vind het toch zo'n mooie film.
En nu is het lekker weekend!

2 opmerkingen:

Margriet zei

Zijn je vingers nog weer schoon geworden LOL

Jolande zei

Beetje chloor doet wonderen.