zaterdag 14 januari 2023

Muur decoraties

 Halverwege vorig jaar had ik online gezien dat er in een Daphne's Diary een poster zat met een oceaan thema.
Ik vond hem er erg mooi uitzien en het leek me leuk om die op de muur in de tv kamer te hangen, maar ik was net te laat om aan Jasmine te vragen om het exemplaar te kopen en mee te nemen.
Maar ik heb een abonnement en alle exemplaren van vorig jaar lagen in Belgie op me te wachten.
De poster zag er in het echt nog veel vrolijker uit, dus die ging mee in de koffer.
Donderdag moesten we boodschappen doen en ook bij Homa wat bakjes kopen om dingen in op te ruimen, dus toen hebben we gelijk een lijst gekocht voor de poster.
En hem op de muur in de logeerkamer gehangen.
Daar hing eerst een kleinere poster met walvissen.
Gelukkig is er daar een railsysteem, zodat we niet met gaten in de muur zitten.
Die poster is verhuisd naar de gang.
Daar is geen rail, maar we hebben betonhaakjes meegenomen uit Belgie, want die zijn hier nog niet uitgevonden.
Toen we vorig jaar met Jasmine in Vila Franca do Campo waren kochten we deze handgemaakte walvis
en die hebben we nu boven het trapgat opgehangen, zo zien we hem telkens als we naar beneden gaan of naar beneden kijken.

 

2 opmerkingen:

Bertiebo zei

Mooi, vooral de walvis, vind ik.

Marthy zei

Ja, die walvis is prachtig, ik hou van dat soort houtsnijwerk.