woensdag 25 januari 2023

Recept van januari 1

 Ook dit jaar wil ik elke maand weer een recept maken uit het Continente Magazine.
We kopen hier lokale banaantjes, maar die zijn grasgroen als je ze koopt en hebben vaak een week nodig om rijp te worden.
We hadden dus een week van te voren een trosje gekocht, maar die bleken veel sneller rijp te zijn dan verwacht, dus had ik ineens heel veel rijpe bananen.
Bleek er in het magazine een recept voor BOLO DE BANANA te staan, waar ik alles voor in huis had, dus heb ik dat gemaakt.
De cakevorm is van siliconen, maar de zijkanten worden door het deeg naar buiten geduwd, waardoor er een hele brede cake ontstaat :-)
De vorm was dan misschien wat raar, maar de cacke was goed gelukt en smaakte heerlijk, het recept mag in mijn receptenmap!


Geen opmerkingen: