zaterdag 28 januari 2023

Recept van januari 2

 Het recept van de bananencake was extra, want CALDO-VERDE was het recept dat ik uitgezocht had om deze maand te maken.
Het magazine van deze maand had wereld soepen als thema, nu ben ik gek op soep en ik vond dat ik de soep uit Portugal moest maken.
In het recept wordt 400 gram groene kool gebruikt en ik kocht een zakje van 500 gram waar ook wortel in zat, vandaar dat deze soep niet zo heel groen meer is.
We vonden de soep allebei heel lekker en gaan het zeker vaker eten.
Chouriço heb ik er uiteraard niet in gedaan, maar nu we weten dat we het lekker vinden doe ik er een volgende keer wat vega worstjes van Linda McCartney in.

1 opmerking:

Marthy zei

Wij vinden soep ook lekker. vooral de wat gevulde, maaltijdsoepen dus. Vanavond nog gegeten met een lekker kaas uienbrood uit de oven.