maandag 8 april 2024

Zulke leuke kadootjes

 Toen we zaterdagavond laat thuiskwamen lag er een pakje in de brievenbus van mijn lieve vriendin Margriet.
Ik had geen idee wat erin zou zitten, dus het was een ontzettend leuke verrassing toen ik het open maakte en er een Assenpoester boekje in het Duits vond.
Ik kan Duits lezen, maar ook al zou ik dat niet kunnen, de tekeningen zijn mooi en het is sowieso een hele leuke aanwinst voor mijn verzameling.
Er kwam nog een Assepoester boekje uit, een Engelse.
Dit boekje kun je met de kaften tegen elkaar aan vastknopen tot een soort ster; peep-show book staat er op de kaft.
Het is schitterend, als het zo open staat!
We krijgen bijna geen kerstkaarten meer en al helemaal niet met Nederlandse Kerstzegels, dus elk jaar is Margriet zo lief om twee! setjes voor me te sparen.
Dit zijn de setjes van 2022 en 2023.
En vriendin Hanny had nog 3 feves voor me, die ook uit het pakje kwamen, ook alweer zo leuk.
Ik ben ontzettend blij met al dit moois!
M-tje en Hanny, ook hier nogmaals hartstikke bedankt.




2 opmerkingen:

Bertiebo zei

Wat lief!

Marthy zei

Leuk wat je kreeg van lieve vriendinnen.