zondag 14 april 2024

Belgie Week 2 deel 2

Een van de dingen die we hier ook altijd doen is ´kappertje spelen.
Mijn haar was veel te lang, dus heeft Paul er een stuk afgeknipt en nu is het tot op mijn schouders.
Gelukkig hebben we hier een ruime voorraad aan eten, want door het gedoe met de auto konden we pas woensdag boodschappen gaan doen.
Op Koningsdag kunnen we natuurlijk geen tompoucen eten, dus dat hebben we nu alvast maar gedaan :-)
We zijn ook begonnen met het schoonmaken van de keukenkastjes, daar hebben we er héél veel van, dus het is ook héél veel werk.
Alles eruit, schoonmaken, uitzoeken, opruimen en weer terug zetten.

 Wat er ook altijd moet gebeuren is dingen bestellen die we mee willen nemen, voor mij zijn dat voornamelijk hobbymaterialen :-)
Maar ik bestelde ook het nieuwste boek van M.J.Arlidge, dat neem ik niet mee, maar hoop ik voordat we vertrekken te lezen.
Ik bestelde een hele kleine die-cut machine (side kick) om mee te nemen en toen ben ik een hele middag bezig geweest met het uitzoeken en goed inpakken van de dies die ik mee wil nemen.
Paul heeft veel in de tuin gewerkt en ik in huis.
Verder heb ik mezelf ook nog bezig gehouden met het maken van een soort knutselpakketjes.
Ik wil een aantal dingen maken voor in (paddenstoelen) journal, maar omdat ik niet allemaal vilt en stof mee wil nemen, heb ik uitgezocht wat ik per paddenstoel precies nodig heb en daar pakketjes voor gemaakt.
Dat heeft me veel tijd gekost, maar straks in Capelas is het vast heel handig.
En zo is de tweede week ook weer omgevlogen.

Geen opmerkingen: