dinsdag 23 april 2024

Woonkamer

 De ingebouwde kasten in onze badkamer moeten dringend aangepakt worden.
Nu ze bijna niet meer open/dicht gaan, zijn de achtermuren schimmelig geworden.
Uitstellen tot december zagen we niet zitten, dus hebben we onze tickets voor morgen omgeruild en blijven we nog twee weken.
Die badkamerkast is werk voor Paul en aangezien we hier (na 20 jaar) toch wel het een en ander moeten opknappen dacht ik laat ik in die twee weken de woonkamer aanpakken, dan zijn er alvast twee kamers gedaan tegen de tijd dat we weer terug naar huis gaan.
Dus begon ik gisterochtend bij het begin: het leeghalen van de woonkamer op de banken en de boekenkasten na.

Net voordat ik eten zou gaan koken was de woonkamer leeg en de oude kamer van Jasmine vol.
Ik heb niet geteld hoevaak ik de trap op en af gelopen ben, maar het was een workout van jewelste!

1 opmerking:

Bertiebo zei

Wat zal je tevreden zijn als het allemaal klaar is! Succes!