maandag 1 februari 2021

Lockdown dag 317

 Tussen het wassen door heb ik logjes gemaakt en aan prompts gewerkt.
Voor het avondeten heb ik gegratineerde prei gemaakt, nu is eindelijk de prei helemaal op en hoef ik het de komende weken even niet op het menu :-)
In december hebben Paul en ik bijna geen films gezien, terwijl normaal december hier DE filmmaand is, maar dat zijn we nu aan het inhalen.
Catch me if you can kwam op tv en die wilde ik (nog wel eens) zien.
Paul zei dat we die op dvd hebben en dat we dan geen reclame hoefden te kijken, maar Julian en  ik konden ons helemaal niet herinneren dat we die dvd hebben.
We gingen dus weer eens alle dvd's af, maar nergens was het ding te vinden, dus weer aan Jasmine gevraagd of zij hem heeft.
Zij had hem niet, maar volgens haar had zij die dvd aan Paul gegeven op een verjaardag of vaderdag, dus wij weer een keer alle dvd's bekeken om te zien of we hem toch niet gemist hadden.
Nou we hebben hier een of ander dvd spook, want ook deze is totaal verdwenen; zó vreemd, dus hebben we uiteindelijk de film toch op tv gezien, met reclames.
 

 

 

2 opmerkingen:

Margriet zei

Erg vreemd die verdwijnende dvd’s bij jullie!

Jolande zei

Tot nu toe is dit nog geen best dvd jaar lol