maandag 22 februari 2021

Lockdown dag 338

 Het zou een stralende lentedag worden, maar daar hebben wij niet veel van gemerkt, want hier was het gewoon weer grijs en niet echt heel warm.
Paul moest werken en ik heb mezelf bezig gehouden met de bedden en de was en tussendoor heb ik wat gewerkt aan het Rock Your Journal.
Jasmine en ik sturen elkaar elke avond foto's van wat we eten, dat was vanavond  gado gado en dat is ook de enige foto die ik vandaag maakte.
Paul en ik hebben en film gekeken en er moest nog een mail gemaakt worden voor onze architect, want tussen de bedrijven door moeten we nu natuurlijk ook van alles en nog wat regelen en beslissen voor het nieuwe huis.

3 opmerkingen:

Margriet zei

Ik heb maandag en vandaag nauwelijks wat van het weer meegekregen, want ik moest beide dagen van 9 tot 17 werken! Hopelijk is het morgen ook mooi weer.

Jolande zei

Hier was het woensdag prachtig weer dus ik hoop bij jullie ook,
Zijn de bibliotheken open bij jullie? Ik ben de draad een beetje kwijt.

Margriet zei

Niet echt open, maar mensen kunnen op afspraak gereserveerde boeken komen ophalen. Dus elke dag zijn er wel een paar medewerkers bezig met het opzoeken, inwerken en klaarzetten van de gereserveerde boeken.