dinsdag 2 februari 2021

Lockdown dag 318

 Delhaize kwam vandaag de boodschappen brengen en dat kwam goed uit want daar zaten eieren bij.
Alle eieren waren op en ik had er vandaag echt twee nodig, want het is Maria Lichtmis en sinds we in Belgie wonen hebben we de traditie geadopteerd om op die dag pannenkoeken te eten.
Onder het licht van de wasemkap zien ze er erg bleek uit, maar  in het echt waren ze goudbruin en ze waren heerlijk.
In het kleine pannetje bakte ik mijn pannenkoeken met banaan (en daarna kaneel erover) mmm zo lekker.
Later op de avond hebben Paul en ik weer een film gekeken.



2 opmerkingen:

Margriet zei

Dat ga ik ook een keer proberen, pannenkoek met banaan! Lijkt me heerlijk, maar heb ik echt nog nooit bedacht om te doen.

Jolande zei

Altijd als ik pannenkoeken maak bak ik er met banaan voor mezelf.
Veel mensen eten appelpannenkoeken, maar ik hou helemaal niet van appels, dus daar is het een variatie op :-)