zondag 21 februari 2021

Lockdown dag 337

 Paul was vergeten om de wekker te zetten en de broodmachine aan te zetten, dus werd die pas om een uur of negen aangezet.
Het brood was pas om een uur klaar en toen konden we lunchen.
We hebben er nog over gedacht om weg te gaan, maar op zondag is het altijd druk en aangezien Paul van de week weer twee vrije dagen heeft besloten we om vandaag thuis te blijven.
Paul is verder gaan knutselen in zijn cockpit en ik heb rondgerommeld.
Van de week had ik een mandje en twee kleedjes van Maui en Mandu gewassen, die waren nu droog en Julian zou ze mee naar boven nemen, maar hij had ze op de bank gezet en vergeten, nou dat was een lekker plekje voor Mandu om op te gaan liggen :-)
Om zes uur begon een live uitzending van het Rock Your Journal en toen heb ik halverwege het eten mijn bord meegenomen en heb ik achter de pc verder gegeten. :-)
En zoals elke avond deze maand hebben Paul en ik vanavond ook een film gekeken.

Geen opmerkingen: