donderdag 11 februari 2021

Lockdown dag 327

 Vandaag hebben we geleerd dat Paul geen halve dag vrij moet nemen op de dag dat Delhaize komt.
Komen ze normaal altijd rond een uur of half twaalf, half een, vandaag kwamen ze pas om half 3.
De bezorger kon onze diepvriesspullen niet vinden dus tegen de tijd dat de hele bestelling buiten de auto stond waren we zeker een kwartier verder.
Nu het zo koud is staat de auto in de garage en daarom hebben we de boodschappen binnen afgewassen.
Tegen de tijd dat alles afgewassen, gesorteerd en opgeruimd was, was het ruim over drie en had het totaal geen zin meer om weg te gaan en ben ik aan mijn Rock Your Journal gaan werken.
Deze week waren mijn kamer en de computerkamer aan de beurt voor extra te poetsen, ik had een groot gedeelte gedaan, maar als Paul zit te werken kan ik die kant van de kamer niet doen, dus kon dat nu gebeuren.
Het was een mooie gelegenheid voor Paul om zijn vliegtuigjes weer eens af te stoffen.


1 opmerking:

Margriet zei

Dat is inderdaad wel jammer als je vrije dag opgaat aan het wachten op boodschappen!