vrijdag 19 februari 2021

Lockdown dag 335

 Paul had vandaag een vrije dag en ging aan de computer van zijn flight simulator werken.
Er was iets kapot gegaan dat vervangen moest worden en meer technische dingen :-)
Julian en ik hadden geen vrij en gingen 'vrolijk' huishaten.
Later op de middag heb ik nog een aantal twinchies zitten maken voor het Rock Your Journal.
Wat eten betreft had ik het makkelijk, want ik had gisteren voor twee dagen enchilada's gemaakt.
Voor Paul en Julian was het weer vliegeravond en omdat het nu niet meer zou koud was en de pc in de garage weer werkte ging Paul in de cockpit vliegeren.
Omdat er op The Show Must Go On nog steeds geen musicals zijn besloot ik om verder te gaan met de Studio100 musicals en vanavond koos ik
Toen die afgelopen was heb ik het boek Wiplala van Annie M.G. Schmidt uit de kast gehaald en ben gaan zitten lezen tot Paul weer naar binnen kwam.
Laatst schreef Bertie een stukje op haar blog over het voorlezen van Wiplala aan haar kleinzoon en toen kreeg ik zoveel zin om het boek weer eens te lezen en het was weer geweldig leuk!
 

3 opmerkingen:

Bertiebo zei

Ja echt hè. Ik ben nu begonnen in Wiplala weer

Jolande zei

Die wil ik ook lezen en volgens mij hebben we die ook, maar ik denk dat hij op zolder staat, want beneden kan ik hem nergens vinden. Binnenkort maar eens kijken.

Margriet zei

Leuk hè om die kinderboeken weer te lezen.