woensdag 8 juni 2022

Tien jaar

 Tien jaar geleden waren we voor de allereerste keer op vakantie op het eiland São Miguel in de Azoren.
En op de dag af tien jaar geleden waren we voor de eerste keer in Capelas.
We waren van plan om naar Sete Cidades te gaan, maar omdat daar de wolken laag hingen, gingen we weer naar beneden en kwamen we in Capelas uit.
Op een miradouro gingen we zitten om lekkere koeken te eten en van het mooie uitzicht te genieten.


Ik kan me nog zo goed herinneren dat ik hier stond en zei dat ik die lelijke huisjes niet op de foto wilde en de foto zo maakte dat alleen de erf afscheidingsmuurtjes erop kwamen, niet wetende dat een jaar later we het aller lelijkste huisje van de zes zouden kopen :-)

Het heeft 'even' geduurd, maar nu, tien jaar verder, hebben we een heerlijk huis op deze schitterende plek en vinden het eiland nog net zo mooi en magisch als de eerste keer.

4 opmerkingen:

Bertiebo zei

Wat bijzonder is dat toch hoe het gegaan is. En wat is het mooi bij jou!

Margriet zei

Eigenlijk wel jammer dat je de huisjes toen niet gefotografeerd hebt LOL

trompke zei

Zo kan het ook :-)
https://bit.ly/3AVF2L4

Prachtig plekje om te wonen :-)

Jolande zei

Naderhand heb ik natuurlijk furtymillione foto's gemaakt :-)