maandag 20 februari 2023

Duiven

 Vanuit ons huis is er eigenlijk altijd wel iets te zien.
Zo zag ik vanmiddag iemand de miradouro op lopen met twee kisten in zijn handen.
Hij zette de kisten op de rand van de muur en klom eroverheen.
Ik was nieuwsgierig wat hij aan het doen was dus ik bleef kijken en opeens vlogen er allemaal duiven uit een kist.
Het was natuurlijk te laat om daar een foto van te maken, maar ik pakte vlug mijn toestel, dat naast me op mijn tafel staat, want die tweede kist zou ook vast open gaan.
En ja hoor

Duivensport; dat hebben we hier op het eiland nou nog niet eerder gezien en dan nu vanuit huis :-)

2 opmerkingen:

Marthy zei

Dat is een serieuze sport, er gaat veel geld in om.

Jolande zei

Ik weet het, in Belgie zijn er veel duivenmelkers, maar hier hebben we het in al die jaren nog nooit gezien, dus het was leuk om dat op 'onze' miradouro te zien.