maandag 17 april 2023

Belgie Week 2

Paasmaandag zouden we naar Jasmine en Wim gaan, maar ik had enorme spierpijn (van het fietsen) maar voelde me ook nog eens grieperig, dus bleven we thuis.
Dinsdag heb ik toch maar een Covid test gedaan en die was gelukkig negatief.
Vervelen deden we ons niet want we hadden genoeg rommelklusjes om te doen waar ik geen foto's van heb gemaakt.
Wel maakte ik een foto van een hele mooie grote regenboog die we vanuit de woonkamer zagen.
Woensdagmiddag had Paul afgesproken om op visite te gaan bij een oud collega van hem die in Strombeek-Beveren woont.
Het was mooi weer en ik ben meegereden om bij het Atomium te beginnen aan een serie van 150 Adventure Labcaches.
Onze auto rijdt op diesel en is te oud om Brussel in te mogen, dus liep ik vanaf de grens tussen Vlaanderen en Brussel en kwam zo langs Paleis5 op de Heizel.
Het Atomium stond mooi te blinken in de zon. Het is heel lang geleden dat ik hier was.
Ik heb heerlijk in het zonnetje gezeten en zoveel mogelijk labcaches open gezet.
Weer thuis heb ik me bezig gehouden met het beantwoorden van de vragen, die allemaal over Belgie gingen en soms best nog leerzaam waren.
 
Vrijdag kwamen ze weer kijken voor de warmtepomp, nu van de fabrikant en er is inderdaad een fabrieksfout.
De pomp zal zo snel mogelijk vervangen worden door een nieuwe.
 Zodoende konden we vrijdag niet weg om boodschappen te doen, dus dat deden we op zaterdag ochtend.
Paul vond dat we 's middags wel weer naar het Atomium konden, om de rest van de labcacheserie open te zetten.
Zo kom je er nooit en zo zit je er twee keer in de week :-)
Zondag hadden Paul en Julian afgesproken om de cockpit van Kees (die de doos voor ons geregeld heeft).
Ik zou mee gaan naar Brunssum en daar gaan cachen, maar het weer was heel slecht én de Amstel Gold Race werd gereden, dus zou het heel erg druk zijn.
Paul en Julian gingen dus samen en hadden een fijne middag.

Ik bleef thuis, werkte aan de labcache vragen en had ook een fijne en hele rustige middag :-)

Geen opmerkingen: