zaterdag 29 april 2023

Het zwemseizoen is begonnen

 Donderdagmiddag gingen we, gewapend met de thermometer, even bij het zwembad kijken hoe warm/koud het water was.
Ik ging er met mijn voeten in staan en zei dat als we heel dapper waren we wel zouden kunnen zwemmen.
Vorige maand was het water 18 graden, nu was het 19.
Goed, we zouden dapper zijn en de volgende dag gaan zwemmen, maar waarom uitstellen?
Dus zochten we al onze badspullen bij elkaar, trokken badjassen aan en wandelden terug naar het zwembad en waren dapper :-)
De eerste baan was koud, heel koud, alsof je met allemaal kleine naaldjes werd geprikt, maar de tweede baan was beter en bij de derde waren we helemaal gewend.
Ik was bang dat ik kramp in mijn voeten zou krijgen, maar dat gebeurde niet en ik heb tien banen kunnen zwemmen.
We hadden het hele bad voor ons alleen en het was heerlijk!
En zo is ons zwemseizoen begonnen, toch een hele maand eerder dan vorig jaar.

 



1 opmerking:

Marthy zei

Lijkt me heerlijk om zo dichtbij een zwembad te hebben.