zaterdag 3 april 2021

Lockdown dag 378

 Het was apparatendag...
Het keukenbedrijf heeft bepaalde apparaten voorgesteld en wij hebben gekeken of die een beetje klopte met wat wij willen (niet echt) en toen is Paul op zoek gegaan naar wat we wel graag zouden willen, of dat nog leverbaar is enz.
Julian begon met het maken van een duivenkater, maar kwam er achter dat hij vergeten was om er gist in te doen...niet handig.
Omdat we geen matzes en paasstol hadden kunnen bestellen mocht hij nog een poging doen, nu wel met gist en dat lukte een stuk beter :-)
Ik haalde de boodschappen die nog in de garage stonden naar binnen en Paul ruimde alles netjes op in de kastjes.
Na het eten ging ik even douchen.
Normaal doe ik dat altijd in het bad, maar we hebben problemen met de waterdruk en de douche in de badkamer geeft niet eens meer een klein straaltje, dus ging ik naar de badkamer bij onze slaapkamer.
Daar zit een energiezuinige kraan op, waar ik totaal niet mee overweg kan en ik had dus alleen maar heel lauw water dat later koud werd.
Ik moest natuurlijk wel mijn haar uitspoelen en tegen de tijd dat dat klaar was, was ik helemaal verkleumd en ik kon de rest van de avond niet meer warm worden.
(Blijkt dat ik de kraan verkeerd gedraaid had pfff stom ding)
Ik had nog steeds de dvd van JCS de film liggen dus die ben ik gaan kijken.
Toen die afgelopen was zag ik bij de bonus staan dat er ook commentaar was van Norman Lewison (regiseur) en Ted Neeley (Jesus) en toen heb ik de hele film nog een keer gekeken, nu met het commentaar, wat heel interessant was.
Nu heb ik JCS voorlopig wel genoeg gezien :-)

 


1 opmerking:

Margriet zei

Elke keer weer geniet ik van JCS!