donderdag 15 april 2021

Lockdown dag 390

 Paul heeft morgen een vrije dag en daarom zijn we vandaag alvast gaan poetsen wat er voor morgen op de agenda stond.
Voor bepaalde dingen trek ik altijd even mijn schort aan en soms doe ik ook mijn haar in een staartje.
In mijn schort zit een elastiekje (ik doe mijn haar ook in een staartje als ik kook) dus had ik mijn schort alvast op de aanrecht gelegd toen ik het elastiekje pakte.
Toen ik mijn schort aan wilde doen zag ik dit
Maui ligt toch zo graag op dingen die niet van hem zijn. :-)
 
We gingen ook alvast brood bakken voor morgen en Julian wilde graag een rozijnenbrood.
 Dat ging niet helemaal goed, want de rozijnen moeten er pas na ongeveer een uur bij, maar we waren allemaal bezig en niemand heeft het belletje gehoord.
Ik dacht dat de machine gewoon stil zou blijven staan, maar na een poos gaat hij gewoon weer verder.
Eerst had ik nog de rozijnen erop gelegd, maar omdat hij niet meer ging kneden, leek het me beter om overnieuw te beginnen voordat hij zou gaan bakken.
De rozijnen heb ik nog kunnen redden en de tweede keer lukte het allemaal wel prima.




1 opmerking:

Bertiebo zei

Wat een lieve foto. Die van Maui bedoel ik