zondag 4 april 2021

Lockdown dag 379

 De tweede Pasen die we in lockdown vieren.
Ik had de afgelopen weken uitgekeken naar Paastakken, maar nu hebben we natuurlijk nergens zo'n boom gezien en daarom had ik ook niet de hele doos met Paas spullen van zolder laten halen.
De enige Paasversiering die er staat is dit schooltje met Paashazen in spe.
De brunch was ook redelijk sober, maar het was toch feestelijk.
Paul was nog steeds druk bezig met het uitzoeken en vergelijken van allerlei apparaten en het maken van mails, ik ben op The Show Must Go On naar The Railway Children gaan kijken.
Ik had het in de Kerstperiode al gezien, maar het is zo'n mooie uitvoering, dat nog een keer kijken absoluut geen straf was.
's Avonds aten we kaasfondue, dat ik voor de gelegenheid omgedoopt heb tot Paasfondue :-)
Van de week was Bohemian Rhapsody op tv, gelijk met JCS, dus die had ik gemist, maar omdat hij ook online te bekijken was heb ik dat vanavond gedaan.
Daarna hebben Paul en ik nog een film gekeken en toen had ik vierkanten ogen :-)



3 opmerkingen:

Bertiebo zei

Hier helemaal geen paasversiering. Het gevoel ontbrak helemaal. Wel lekker gewandeld in Amsterdam, maar dat was niet pasig

Margriet zei

Hier ook geen pasgevoel. Bohemian Rhapsody is ook leuk!

Margriet zei

Pffff, paasgevoel bedoel ik!