maandag 5 april 2021

Lockdown dag 380

 We hadden gisteren brood gebakken om vandaag mee te nemen als we zouden gaan cachen, maar toen we even buiten gingen voelen was er een snijdende koude wind, echt onaangenaam en guur en wij bleven dus lekker binnen.
Dat bleek een goed idee te zijn, want zo'n beetje om het kwartier kregen we een ander seizoen.
Het ene moment kon je niet naar buiten kijken omdat je verblind werd en het volgende moment sneeuwde het. 
Dat stopte dan weer om na een poos weer opnieuw te beginnen.
Later op de dag kregen we ook nog hagel.
's Avonds gaan bij ons de rolluiken dicht en zien we niet meer wat er buiten gebeurt.
Paul zou even de vuilniszakken aan de weg gaan zetten en ontdekte toen dat de heleboel buiten wit was...
Aprilse grillen noemen ze dat hier.
Nu vind ik sneeuw heel erg leuk, maar zo laat in het jaar hoeft het niet meer.
Vorige week liepen we zonder jas buiten en heb ik de winterlaag uit mijn dekbed gehaald, nou die heb ik mooi weer teruggestopt want het was me veel te koud.
Raar weer.



1 opmerking:

Margriet zei

Wat een raar weer hè!?