woensdag 14 april 2021

Lockdown dag 389

 De laatste tijd slaap ik weer heel slecht en vannacht had ik het zelfs 4 uur zien worden, maar ondanks dat ik hartstikke moe was zijn we toch hard aan het werk gegaan.
Julian en ik hebben alle slaapkamers extra onderhanden genomen.
Bij een van zijn boekenkastjes die hij van de muur haalde,  zat de achterwand niet meer goed, dus heeft Handige Harry de wand eerst los getimmerd vervolgens goed geschoven om het daarna weer vast te timmeren.
Vervolgens heb ik nog was opgevouwen, gestreken, online dingen besteld, fruitsalade gemaakt en toen was het 5 uur en begon de persconferentie.
Het overlegcommitee was vanmorgen om 9 uur begonnen, maar het is nogal een discussie geweest dat ze zo laat pas klaar waren.
De cijfers zijn slechter dan voor de Paaspauze, maar er komen toch heel wat versoepelingen aan; de virologen houden hun hart vast en wij ook....
Ik kon natuurlijk niet én naar de persconferentie kijken én eten koken, dus hebben we een pizza in de oven geschoven en die achter de tv/pc opgegeten.
's Avonds hebben Paul en ik nog bankgehangen en een film gekeken.
 



2 opmerkingen:

Margriet zei

Hier hebben ze het ook versoepelingen terwijl de cijfers echt nog niet goed zijn. Ik snap echt niet meer waar ze mee bezig zijn!

Jolande zei

Ik snap het ook echt niet meer het is omdat er geen draagvlak meer is bij de bevolking...ja hallo, dat draagvlak is er ook niet om belastingen te betalen en die worden ook niet afgeschaft.
Vannacht was er een brand in een appartementencomplex in Anderlecht, er moesten 30 mensen naar het ziekenhuis en er was in heel Brussel nog maar 1 IC bed over...
De domme massa begrijpt gewoon niet dat ook als ze geen corona krijgen ze ook door andere omstandigheden in het ziekenhuis terecht kunnen komen.
Iedereen zou eens moeten kijken naar wat er allemaal nog wel kan en is i.p.v. wat er (tijdelijk) niet meer kan, ik kan me er echt over opwinden.