vrijdag 23 april 2021

Lockdown dag 398

 Het was vandaag niet echt een dag om veel foto's te maken.
Paul moest werken, Julian en ik gingen poetsen en wat we eigenlijk gisteren hadden moeten doen deden we er vandaag voor een heel groot deel bij.
Daarna heb ik mezelf weer bezig gehouden met de foto's, caches loggen en logjes maken van gisteren en daar was ik zo druk mee dat ik de persconferentie gemist heb.
In het journal kwam er een samenvatting, maar eigenlijk ging het alleen maar over de terrassen die op 8 mei open mogen en de evenementen waar nog geen beslissing over genomen is.
Bij The Show Must Go on is het nu Dance Season, dus ga ik nu op vrijdagavond gewoon fijn door met het kijken naar mijn eigen musical dvd's.
Vanavond keek ik de laatste uit de Rogers and Hammerstein box.

1 opmerking:

Margriet zei

Ik kijk nog wel naar de persconferentie, maar eigenlijk is het verspilde moeite, van tevoren is toch al bekend wat er gezegd gaat worden.
Hier gaan de terrassen morgen weer open en ook de winkels en de avondklok gaat weg. Ik hoop dat ze wat voorzichtiger zijn met de verdere versoepelingen, want zo geweldig zijn de cijfers nog steeds niet :-(