woensdag 15 maart 2023

Pudim de arroz

 Gistermiddag zat ik achter mijn tafel toen ik de buurman aan zag komen met een schaal in zijn handen.
Daar bleek heerlijk ruikende pudim de arroz, oftewel rijstpudding, in te zitten, met veel kaneel erop.
Hoe lief is dat!
We hebben gelijk een hapje geproefd en dat was heerlijk en smaakte naar meer.
Maar we waren net fruit aan het eten, dus hebben we de rijstpudding weggezet om als toetje te eten.
We aten nasi, dus met de rijstpudding als toetje werd het een hele rijstmaaltijd, maar het was echt heerlijk.
En veel te veel voor ons op een dag, dus vanavond eten we lekker de andere helft op.

3 opmerkingen:

Marthy zei

Rijstpudding met kaneel, dat maakte mijn moeder vroeger ook, zo lekker. Wat lief van je buurman.

Bertiebo zei

Lekker! Vaak als ik zoiets lees, zelfs al is het zoals nu 7 uur in de ochtend, krijg ik trek.

Margriet zei

Heel lief, maar brrrrrr….rijstpududding….