zondag 19 november 2023

Pico Dag 7 - Vertrek

 Vandaag is Paul jarig en precies om middernacht gaf ik hem een kaartje dat ik stiekem mee gesmokkeld had.
Het werd een kort nachtje want om 7.00 uur moesten we alweer op.
We gingen ontbijten, Paul pakte de laatste dingen in en ik heb afgewassen.
Toen we klaar waren zijn we met de koffers naar de auto gelopen en hebben we de sleutel van het huisje ingeleverd.
 Toen we bij de auto stonden zagen we een klein stukje regenboog.

Met de auto reden we naar de haven, waar Paul mij met de koffers voor de terminal afgezet heeft en daarna is hij 100 meter verderop de auto gaan inleveren.
Dat was allemaal snel geregeld, dus toen hij terug kwam konden we de koffers inleveren en wachten tot de boot kwam.
Die kwam op tijd aan en we konden dan ook al aan boord gaan.
Bij de overtocht van Faial naar Pico was Paul niet zeeziek geworden en daarom besloot hij nu bij mij op het hoogste dek te gaan zitten.
Rond half 10 vertrokken we uit de haven van Pico en leek het alsof we uitgeleide gedaan werden door een zodiac
En daar gingen we, op weg naar Sâo Jorge.
Pico vonden we een heel mooi eiland en we hebben  enorm genoten van alles wat we gezien en gedaan hebben.

2 opmerkingen:

Marthy zei

Jullie hebben daar veel gezien, fijn dat jullie zo genoten hebben.

Marthy zei

Nog gefeliciteerd met Paul zijn verjaardag!