dinsdag 1 december 2020

Lockdown dag 255

 Nu ik het Sinterklaas journal helemaal af had heb ik van de nog niet gelogde pagina's foto's en logjes gemaakt voor op Geknipt.
Daarna ben ik gelijk doorgegaan met de backup van november te maken.
Terwijl ik daar mee bezig was luisterde ik via Youtube naar het nieuwe album van Tim Minchin, dronk ik een kop thee en at daar pepernoten bij, mmm
Ik was nog maar net klaar toen Paul zei dat het tijd was voor fruit,  dus gingen we de keuken in om weet ik het hoeveel fruit te ''slachten".
Julian had een beetje teveel kiwi's besteld en daarvan waren er nu een stel heel zacht, dus daar heb ik toen maar jam van gemaakt :-)
Het was precies genoeg voor 1 potje.
Tja en nu we niet naar de winkel gaan om roze gebakjes te halen heb ik zelf maar een pumpkinloaf gebakken voor morgen :-)
Hij is heel goed gelukt en nu maar hopen dat hij ook goed smaakt.
Toen moest er natuurlijk nog eten worden gemaakt en omdat ik toch al zo bezig was in de keuken heb ik zelf hutspot gemaakt; het was weer een echte keukenmiddag :-)
Ook dit jaar wil ik graag een soort van Adventkalender knutselen, maar ik was er nog niet aan toegekomen om te bedenken wat ik zou willen gaan maken.
Gelukkig kwam Johanna Basfort met 24 leuke kleine tekeningen en toen hoefde ik niet meer na te denken wat ik zou gaan doen :-)
Vanavond heb ik de eerste van de 24 tekeningetjes zitten kleuren.



1 opmerking:

Margriet zei

Je bent goed bezig geweest in de keuken!