donderdag 17 december 2020

Lockdown dag 271

 Het ging gelukkig een heel stuk beter met de spier in mijn rug.
Ik voelde het nog een beetje, maar kon me wel weer goed bewegen en daarom ben ik eerst toch maar de badkamer schoon gaan maken.
Dat was dan ook wel gelijk de limiet en daarna heb ik rustig gezeten en wat aan de DD gewerkt.
Tussen de middag zijn Paul en ik een boswandeling gaan maken.
De ingang die we vandaag namen is in de zomer bijna een tunnel, zo begroeid als het dan is, nu herkende we het bijna niet meer want door de kale bomen konden we heel ver kijken.
Toch vind ik het ook wel wat hebben om door zo'n heel kaal, winters bos te wandelen.
Uiteraard hingen er weer nieuwe gedichten...
Ze worden vast regelmatig weggehaald, want nu stond er steeds op de achterkant een boodschap dat men ze moest laten hangen, zodat andere wandelaars ze ook kunnen lezen.
Ik heb zoiets van als ik wil lezen pak ik wel een boek, daar hoef ik niet voor naar een bos, maar wie ben ik.
Thuis viel mijn oog op een struik in de voortuin waarvan de naam me even is ontschoten, die begint nu te bloeien en die witte bloemen zo in de winter vind ik zo mooi. 
De rest van de middag heb ik weer heel rustig gezeten, niet al te veel bewogen en na het eten en het journaal heb ik de laatste dvd van de miniserie Queen gekeken.
Daarna ben ik in mijn warme bed gaan liggen lezen en hopelijk is het morgen nog een stuk beter.




2 opmerkingen:

Margriet zei

Ik zou het poetsen maar even laten zitten, even rustig aan!

Jolande zei

Ik zou het wel willen laten zitten, maar met die twee katten moet er toch wel wat gebeuren.
Vandaag heb ik het helemaal in stukjes een beetjes gedaan, maar dan ben ik wel de hele dag bezig.
Maar gelukkig is het nu weekend!