vrijdag 4 december 2020

Lockdown dag 258

 Vanmorgen zijn we weer 'fijn' beneden aan het huishaten geweest en na de lunch hoefden we even niet meer in de keuken te zijn dus heb ik die toen gedweild samen met de waskamer.
Toen ik foto's van mijn camera op mijn computer wilde zetten voor mijn logjes, bleek er een update geweest te zijn en kwamen mijn foto's totaal ergens anders terecht dan normaal.
Gelukkig dat Paul thuis is dus die keek er gelijk naar, maar het blijkt dat ik nu telkens wanneer ik fotos wil laden ik handmatig in moet geven in welke map ze moeten komen, anders zet hij ze ergens waar ik ze totaal niet wil.
Voordat we dit uitgedokterd hadden was er heel wat tijd overheen gegaan, ik heb er toch zo'n hekel aan als zulke dingen zomaar veranderen en zeker als ik al zoveel te doen heb.
Toen de foto's eenmaal stonden waar ze moesten staan kon ik ze bewerken en er een logje mee maken, daarna heb ik ze uitgeprint voor de December Daily.
Terwijl ik daaraan zat te werken zag ik Julian bezig met het opvegen van bladeren uit de tuin: heel nuttig! :-)
Ik was nog van plan om kadootjes in te pakken, maar daar ben ik niet meer aan toegekomen, ik heb alleen een vel met namen uitgeprint en uitgeknipt, inpakken moet dan morgen als eerste gebeuren.
Na het eten en het journaal, was het weer tijd voor een musical op The Show Must Go On
Een heerlijke, vrolijke musical!
 

3 opmerkingen:

Margriet zei

Een omgevlogen dag volgens mij.

Jolande zei

Ik vind de dagen dit jaar sowieso allemaal omvliegen, ik kom steeds tijd te kort :-)

Margriet zei

Ik ook, ik ben zoveel van plan en dan opeens is de dag al weer om!