zaterdag 12 december 2020

Lockdown dag 266

 Ik had lang wakker gelegen van de pijn in mijn rug en daarom heb ik lang uitgeslapen.
Op het eind van de ochtend kwamen er twee nieuwe helden van Coolblue en deze hadden meer tijd dan 4 minuten.
Bij de klantendienst hadden ze gezegd dat ze geen losse Miele onderdelen konden bestellen, dus werd de hele machine omgeruild.
Onze kapotte wasmachine hebben ze netjes in de garage gezet en de nieuwe hebben ze aangesloten en gelijk op testprogramma gezet en daar krijg je nou een glimlach mee :-)
's Middags hebben we rondgerommeld. 
Ik heb de December Daily gemaakt en plaatjes van de Adventkalender zitten kleuren.
Vanavond aten we Belgisch: friet :-) lekker makkelijk.
's Avond hebben Paul en ik een film op tv gekeken.
Vooral Maui vind het fijn als we in de woonkamer tv komen kijken, want ik zit amper of hij komt uit het niets tevoorschijn om bij me te komen zitten en dan ligt hij zo heerlijk te spinnen tijdens de film.

1 opmerking:

Margriet zei

Het leven is toch een stuk makkelijker met een goed werkende wasmachine ;-)