vrijdag 11 december 2020

Lockdown dag 265

 Na weer een ochtend poetsen en dweilen heb ik na de lunch de hekst op mijn kamer aangestoken
 en toen rook het daar toch zo lekker terwijl ik de DD van gisteren maakte en 2 adventplaatjes kleurde.
We aten Irish Farmhouse Vegetable Soup, het kostte best veel tijd om het te maken, maar het smaakte heerlijk, zeker met dit gure weer.
Omdat ik door al dat poetsen en dweilen nogal last heb van mijn rug heb ik na het eten een poos in een heet bad gelegen.
En toen was het alweer tijd om te vliegeren / een musical te kijken en vanavond was dat
met een fantastische Imelda Staunton, ik heb er zo van genoten.
Ik heb hem niet achter elkaar door kunnen kijken, want tussendoor kwam de vierde en laatste offerte van een bouwbedrijf binnen en aangezien we vandaag een beslissing moesten nemen, moesten we daar even over praten.
Daarna kon Paul verder gaan vliegeren en heb ik de musical afgekeken.

3 opmerkingen:

Margriet zei

Zit daar wierook of zo in? Soep ziet er lekker uit!

Jolande zei

Er zit water met een paar druppels olie in.
Julian kan hier tegen, maar niet tegen wierook, dat had ik meegenomen naar Parijs en dan stak ik af en toe een stokje aan, maar ook daar had ik zo'n brander, vind ik heerlijk zo in de winter.

Margriet zei

Leek me al vreemd dat het wierook zou zijn want ik kan me voorstellen dat Julian daar niet tegen kan. Ik heb er zelf ook last van!