maandag 21 december 2020

Lockdown dag 275

 Toen ik beneden kwam was de eerste was al klaar, want die had Paul vanmorgen vroeg al aangezet.
De rest van de dag heb ik verder nuttig gewassen  en van alles er tussendoor gedaan.
Delhaize stuurde een sms dat ze eraan kwamen, en als ze dat doen staan ze ook altijd binnen 5 minuten voor de deur, dus wij naar de garage om de boodschappen te sorteren en af te wassen, maar ze kwamen maar niet.
We gingen niet meer naar binnen, want je denkt toch dat ze er elk moment zullen zijn, maar uiteindelijk duurde het een half uur voordat ze er waren.
Het waren de kerstboodschappen en op een pakje zuurkool na was alles er en daar was ik wel heel blij om, vooral met de 2 pakken (bij) bestelde koffie.
Julian en ik hadden net de bestelling weggedaan toen Paul zei dat we een beetje zuinig moesten doen met de koffie omdat we het waarschijnlijk geen twee weken meer zouden redden.
Hij vult de machine altijd bij met koffiebonen en was vergeten ze op de lijst te zetten.
Ik had net pompoen besteld om pumpkin spiced latte te maken en had dus per dag meer koffie nodig i.p.v. minder en was not amused.
Nu kan je bij Delhaize wel bijbestellen tot de dag van te voren, maar dan kan het zijn dat er andere dingen van de bestellijst verdwijnen (het blijft een heel raar systeem), maar we hebben toch de gok maar genomen, want ik word totaal niet happy van het vooruitzicht om geen koffie te hebben.
Maar nu was er dus én koffie én pompoen en van dat laatste heb ik gelijk puree gemaakt en zo had ik 's middags een heerlijke pumpkin spiced latte!
Na het avondeten (homemade Chipotle) keek ik naar
Dat was een extra show op The Show Must Go On!
Bij de aankondiging had ik niet gezien dat het een matinee voorstelling was, dus ik klikte even voor acht op het filmpje en toen begon het gelijk al :-)
Jaren geleden hebben we in London geprobeerd kaartjes te krijgen voor deze voorstelling, maar dat is niet gelukt, dus vond ik het fantastisch om het nu te kunnen bekijken.
Een hele mooie, onverwachte extra, show.



3 opmerkingen:

Bertiebo zei

Oooh... the Railway Children. Die heb ik wel gezien in London en het was fantastisch. Een van de allerbeste!

Margriet zei

Oei, gelukkig kreeg je je koffie binnen, ik denk dat het anders geen gezellige kerst was geworden LOL

Jolande zei

Oh dat zal in het echt inderdaad fantastisch geweest zijn, ik vond het nu al zo mooi.

Geen koffie komt in mijn wereld niet voor, dus dan had ik echt naar de winkel gemoeten of Delhaize een extra laten komen :-)