zaterdag 19 december 2020

Lockdown dag 273

 Vanmorgen hebben we lekker lang uitgeslapen.
Delhaize hebben we deze week overgeslagen, die komt maandag met de kerstboodschappen, en daarom was de koelkast in de keuken bijna leeg en leek het me een goed moment om die schoon te maken.
Na de lunch ben ik aan de inchies voor volgend jaar begonnen.
De eerste heeft als  onderwerp "Once upon a time" en daar ben ik bijna de halve middag mee bezig geweest, in dat tempo ben ik nog wel even bezig :-)
Toen wij in Parijs waren heeft Julian heel veel pizza's en loempia's gekocht, maar omdat overal vlees in/op zit of heel heet zijn, moet hij ze voor het grootste deel zelf opeten.
Paul hielp hem vanavond door twee loempia's te eten, Julian vond dat niet  genoeg en at naast die 2 loempia's nog een pizza en ik hield het bij frietjes. 
Gisteravond had ik al gezegd dat ik Kinky Boots nog een keer ging kijken en omdat Paul het toch ook wel een hele vrolijke musical vind ging ook hij hem kijken.
Zo zaten we allebei achter onze pc, weer eens wat anders dan bankhangen bij de kerstboom :-)
Ik zag dat op VTM go "The Greatest Showman" nog een paar dagen te zien was, dus die heb ik toen ook nog maar gekeken; het was een heerlijke muzikale avond.
 

1 opmerking:

Margriet zei

Samen met de laatste inchie van 2021 waarschijnlijk de lastigste ;-) Ik vond hem erg meevallen, maar dat is het voordeel van zelf tekenen!