woensdag 16 december 2020

Lockdown dag 270

 De slaapkamers stonden vandaag als extra op het programma, dus Julian en ik gingen aan de slag.
Als eerste ging ik de kast op onze slaapkamer stofzuigen en terwijl Julian de stofzuiger optilde, ging ik met de slang met het borsteltje eraan over de kast en toen verrekte ik een spier in het midden van mijn rug...
Lastig,  maar ik wilde toch de boel aan de kant hebben, dus werkte ik verder, alhoewel het wel zeer deed. 
Kat Maui was er ook weer gezellig bij.
Ik had de ramen op de slaapkamers gedaan en kreeg steeds meer last, dus Julian deed een aantal dingen die ik normaal doe, maar bij het bovenste randje van de kastenwand op Jasmin'w kamer kon hij niet, dus deed ik dat even...helemaal fout.
Het schoot er nog maar eens in en ik kon echt niet meer, alle bewegingen deden pijn want het leek wel of al mijn spieren met die plek verbonden waren.
Paul heeft de plek ingesmeerd met Voltare en ik ben even in bed gaan liggen lezen
maar dat heb ik niet lang volgehouden want ook dat deed hartstikke pijn.
Tussen de middag vond Paul dat we een eindje moesten gaan wandelen, zodat ik wat in beweging bleef.
We gingen een tuin hier in de buurt bekijken, daar staat elk jaar een hele uitgebreide kerststal, met allemaal van de (Franse) kerststal figuren.
We hebben ze eigenlijk alleen nog maar vanuit de auto gezien, dus nu zijn we er eens naar toe gelopen om ze van dichtbij en goed te kunnen bekijken.
De drie koningen.
Het wandelen had niet het effect dat Paul voor ogen had, want ik had enorm veel moeite om mezelf rechtop te houden en was heel blij dat we weer thuis waren.
Daar heb ik zoveel mogelijk heel stil gezeten, dat ging nog het beste.
Eten maken lukte gelukkig ook en daarna heb ik weer gezeten en met Maui op schoot naar de dvd van Queen gekeken die ik voor mijn verjaardag had gekregen.
Paul heeft me nog een keer ingesmeerd en toen ben ik lekker warm in bed gaan liggen, wat nu gelukkig wel beter ging.
 

3 opmerkingen:

Margriet zei

Wat een pech! Ik hoop dat je snel weer normaal kunt bewegen.

Bertiebo zei

Oh wat akelig en dan ook nog veroorzaakt door iets huishatelijks. Knap snel weer op!

Jolande zei

Ik voel het nog een beetje, maar kan gelukkig wel weer alles doen.