dinsdag 15 december 2020

Lockdown dag 269

 Paul en ik vieren vandaag dat we al 38 jaar samenwonen en de dag begon om 0.00 uur met een lief kaartje.
Paul had een vrije dag genomen, maar het was zulk vies weer dat we niet weggegaan zijn.
We hebben wat rondgerommeld en koffie gedronken met een lekkere plak kruidkoek erbij.
's Middags zijn we dan maar nuttige dingen gaan doen.
In de kast op onze slaapkamer staat een hele oude tv waar ik dvd's op keek als ik op het apparaat stond, maar  aangezien het jaren geleden is dat ik er nog naar gekeken heb, hebben we dat ding er nu uitgehaald en toen al het beddengoed op onze kamer en wat in de kast op Jasmine's kamer ligt gereorganiseerd.
De tv en dozen kunnen weg en we hadden ze even in de gang beneden gezet, waar er natuurlijk gelijk inspectie kwam.
Aangezien het in april nog de bedoeling was dat we eind van het jaar terug naar Parijs zouden gaan, hadden we een aantal dingen in kratten laten zitten en op Deux gezet.
Nu we toch niet meer terug gaan hebben we die spullen uitgezocht en opgeruimd.
Vervolgens ben ik citroenen gaan raspen en heb ik sap ingevroren en daarna heeft Paul aardappels staan schillen en heb ik wortelen en uien gedaan voor de hutspot.
's Avonds heb ik een nieuw deel van de Versace serie gekeken.
Het was een rare maar nuttige feestelijke dag.