Online bestellen is, zeker in deze periode, een geweldige uitvinding, maar het gaat toch ook wel eens een keer mis.
Het bezorgen van de oven bij Jasmine had nogal wat voeten in de aarde, maar dat is uiteindelijk goed gekomen en we kregen een (echt) kaartje van CoolBlue met excuses en ze hoopten dat we weer een glimlach hadden, wat we inderdaad hadden door dat leuke gebaar.
Maar gisteren was er van een glimlach weer weinig over toen ze de wasmachine kwamen brengen.
Paul had drie!!! mailtjes gekregen dat ze de wasmachine op 1,5 meter afstand zouden installeren en de oude meenemen (alhoewel dat in ons geval niet nodig was), maar ze waren zeer gehaast, rukte al het verpakking materiaal eraf, schoven de wasmachine de waskamer in en zoek het verder maar uit, want we hebben maar 4 minuten per klant...
Nu is Paul heel goed in staat om de
machine zelf aan te sluiten, maar terwijl ze zo bezig waren met het
verpakkingsmateriaal eraf te trekken hebben ze de beugel voor de
transportstang afgebroken en daar niets van gezegd.
Ik
had net besloten dat deze machine mee zou gaan naar de Azoren, omdat
als er weer iets mis zou zijn met de oude het makkelijker is om die hier
te laten repareren/vervangen dan in Portugal, en dan is het natuurlijk
van belang dat de transportstangen bevestigd kunnen worden.
Dus nu heb ik twee machines staan en met geen van twee kan ik wassen LOL
Uiteraard is hier gelijk weer een mail over gemaakt.
En toen we toch bezig waren zijn is Paul ook maar weer eens in de telefoon gekropen om met Daphne's Diary te bellen, want daar loopt ook werkelijk alles mis.
Het probleem daar is dat ze de boel laten regelen door een bureau die voor allerlei andere bedrijven werkt en die kunnen niet rechtstreekts contact opnemen met DD en moeten alles per mail doen.
Op zich niet zo'n probleem maar die mails raken steeds weg en de een zegt links en de ander zegt rechts en tot nu toe heb ik nog steeds mijn bestelling niet.
We zullen maar denken dat goede dingen tijd nodig hebben...
Maar we hadden dan ook weer een meevaller.
De tweede dekbedhoezen die we besteld hadden en terug zouden sturen, lagen er nog steeds omdat we niet naar het postkantoor wilden.
Paul wilde ze op zolder leggen, maar ik had zoiets van ik was ze eerst wel en dan kijken we wel.
Nou dat was een goed idee, want nadat ze gewassen waren voelde ze precies hetzelfde aan als de andere hoezen die we gekocht hadden, dus nu houden we ze niet alleen, maar gaan ze ook gebruiken.
En met het nieuwe dekbed, waar ik de tweede helft nu ook in de hoes heb gedaan, heb ik, toen ik eenmaal in slaap was gevallen, heerlijk geslapen.
1 opmerking:
En ik was al bang dat het wasmachine verhaal nog een staartje had. Wat een ellende weer! Maar die dekbedden zijn gelukkig toch goed!
Een reactie posten