maandag 28 december 2020

Lockdown dag 282

 
 Vandaag heb ik mezelf weer zeer nuttig bezig gehouden met de was.
Tussendoor heb ik weer aan de DD gewerkt en logjes gemaakt.
Het plan was om vandaag alle inchies af te maken maar dat is er niet van gekomen, want 's middags was er weer een panto op The Show Must Go On.
Deze show was helemaal nieuw voor mij, ik had nog nooit van Hetty Feather gehoord, maar heb er verschrikkelijk van genoten en vond het jammer dat het afgelopen was.
Daarna was het gelijk tijd om eten te maken en omdat Delhaize morgen verse groenten komt brengen was het vandaag eet uit de voorraad dag en ik was van plan om spinazie met zoete aardappelen te maken.
Toen de oven voorverwarmd was legde ik de zoete aardappelen op het bakblik, maar die zagen helemaal groen: schimmel, gatverdarrie wat smerig.
Dit was de eerste keer dat we die als diepvriesproduct hadden, maar dat is dus tevens ook de laatste keer.
Gelukkig hadden we ook nog country potatoes waar niets mis mee was, dus hadden we toch eten.
's Avonds hebben Paul en ik op de bank gehangen en omdat Paul nu toch vakantie heeft hebben we twee films gekeken.




Geen opmerkingen: