woensdag 9 december 2020

Lockdown dag 263

 Ook deze dag was weer om voordat ik er erg in had.
's Ochtend hebben we boven gepoetst en is Mandu, nog voordat er ook maar 1 bal in hangt, alvast begonnen aan het afbreken van de kerstboom...stoute kat.
Paul heeft de takken er weer ingehangen, ook de ballen hangen nu en de pannendeksels liggen klaar :-)
Na de lunch kwam Delhaize de boodschappen brengen en die hebben we weer in de garage afgewassen.
CoolBlue stuurde nog een mailtje of we zelf niet even een nieuwe beugel konden regelen bij Miele, eh nee, wij hebben het ding niet gemold, dus nog steeds geen glimlach :-)
Na de boodschappen ben ik met de inchies voor volgend jaar bezig geweest.
Ik had geen inspiratie, maar Margriet stuurde 26 woorden en daar heb ik er dan ook 26 bij bedacht, zodat we weer 52 onderwerpen hebben voor komend jaar.
Toen moest het inchie blog aangepast worden, maar door de veranderingen bij Blogger wilde dat allemaal niet zoals andere jaren en is daar heel wat tijd heen gegaan.
Gelukkig had ik gisteravond eten voor twee dagen gemaakt, dus hoefde ik vandaag niet te koken.
En toen hebben Paul en ik lekker bankgehangen en een film gekeken, gezellig met de kerstboom  en de lichtjes in de openhaard aan.



1 opmerking:

Margriet zei

Het was wel een gezellige avond in elk geval ;-)