dinsdag 22 december 2020

Lockdown dag 276

 Vandaag heb ik weer mijn (december) to-do lijstje afgewerkt.
De postbodes hier hebben allemaal nieuwe brilletjes nodig, want zeker 1 keer in de week krijgen wij post die niet voor ons is, of komt onze post bij iemand anders terecht.
Vorige week stond er een mevrouw op de stoep die op hetzelfde huisnummer woont als wij, maar in een andere straat, en zij had een hele stapel post voor Julian.
Wij hadden nu een tijdschrift van iemand anders, maar die woonde te ver om daar naar toe te wandelen, dus zijn we het in de brievenbus gaan gooien.
Die staat op de hoek van de weg naar La Foresta, dus we maakten er gelijk maar een boswandeling van.
Op de twee hoeken van de kruising stonden kerstkunstwerken.

De kwast als kerstman vind ik zo leuk.
Natuurlijk waren er in het bos weer nieuwe gedichten opgehangen...
Ik maak niet overal een foto van maar lees ze altijd wel.
Dit gedichtje vind ik erg leuk en helemaal toen ik zag wie de schrijver was, want ik heb met hem in de klas gezeten op de lagere school.
Het laatste stuk van de wandeling begon het te regenen en zo kwamen we heerlijk opgefrist thuis :-)
Daar heb ik toen een lekkere pumpkin spiced latte gemaakt en later op de middag heb ik een pumpkinloaf gebakken, die is weer heel goed gelukt  (het wordt nog wat met mijn bakkunsten lol).
's Avonds hebben Paul en ik bankgehangen en een film gekeken.


 



2 opmerkingen:

Margriet zei

Wat een leuke kwast! En dat gedicht is perfect.

Jolande zei

Ik dacht wel dat je het gedicht leuk zou vinden ;-)