zaterdag 26 december 2020

Lockdown dag 280 Tweede Kerstdag

 Ook vandaag sliepen we uit en combineerde we het ontbijt en lunch tot een brunch.
's Middags ben ik bezig geweest met het maken van de DD van gisteren en eergisteren en logjes voor Geknipt, WW en The Travel Fairy.
Afgelopen woensdag was de klassieker Cleopatra op tv en omdat ik die nog nooit gezien heb had ik die willen kijken, maar ik was het totaal vergeten, maar ik zag dat hij nog 4 dagen op VTM go is, dus heb ik het eerste deel gekeken.
Tussendoor aten we nog wat toastjes en vlak voor het eten heb ik nog wat incies zitten maken.
Normaal eten we op Tweede Kerstdag altijd wat over is van het gourmetten, maar nu hadden we dat natuurlijk niet en omdat ik geen zin had om te koken ging Paul friet bakken.
Na het eten keken we naar het journaal en daarna hebben Paul en ik op de bank gehangen en twee films gekeken: "Four Christmases" en "Falling in Love".
En toen was Kerst 2020 ook alweer voorbij.



1 opmerking:

Margriet zei

Wat gezellig dat jullie samen naar die films kijken!